Deva , str.Gheorghe Doja , nr.17 , cod postal 330040 - Phone: 0767167373 ; 0773926384 - Email: support@gsmliberty.ro

Termenii si conditiile noastre:

SERVICII:
Serviciile, pre?urile ?i timpul necesar livrarii acestora listate pe site-ul nostru gsmliberty.ro reprezinta impreuna caracteristicile serviciilor pe care vi le oferim.

Precizare foarte importanta:
Este responsabilitatea dumneavoastra ca atunci când efectuati o comanda pe siteul nostru sa verificati daca IMEI,MEID,numarul de serie sau re?eaua necesare la efectuarea unei comenzi sunt corecte.Nu sunt disponibile restituiri daca a?i platit pentru o comanda ?i ati descoperit ulterior ca IMEI,MEID,numarul de serie sau re?ea cu care a fost facuta comanda nu au fost corecte. Întotdeauna verifica?i cu foarte mare atentie toate informatiile înainte sa face?i clic pe butonul comanda.

În cazul în care sunte?i sigur ca a?i prezentat corect la efectuarea comenzii IMEI,MEID,numarul de serie sau reteaua, va vom cere sa ne trimite?i o imagine sau un clip video din care sa rezulte clar ca IMEI,MEID,numarul de serie sau re?eaua pe care le-ati folosit la efectuarea comenzii sunt corecte si din care se  constata cu certitudine ca telefonul este codat pe acea retea.

TIMPUL DE LIVRARE:
Ne angajam ca vom livra codul sau codurile pe care le-a?i comandat sau va vom trimite comfirmarea ca operatiunea comandata este efectuata pe adresa de email cu care v-ati inregistrat sau pe adresa suplimentara pe care a?i completat-o pe formularul de comanda in caz ca doriti asta.

Noi nu putem garanta ca comanda dumneavoastra va fi livrata într-un interval de timp exact si pot exista mici intarzieri la livrarea comenzii sau ca comanda va fi livrata între anumite ore ale zilei de obicei intre 20.00 si 08.00. Vom face tot posibilul pentru a ne asigura ca comenzile plasate pe site-ul nostru vor fi livrate într-un interval de timp rezonabil.Toate comenzile sensibile care sunt plasate în afara orelor 08.00-20.00 vor fi procesate în urmatoarea zi lucratoare.Precizam ca la timpul prezentat ca fiind necesar pentru solutionarea comenzii se iau in calcul doar zilele lucratoare ale saptamanii adica luni,marti,miercuri,joi,vineri.

GARANTIE:
Noi putem garanta ca telefonul este permanent deblocat doar daca sunt îndeplinite urmatoarele conditii:

IMEI,MEID,sau seria pe care le-a?i furnizat pe site in momentul in care a?i efectuat comanda au fost 100% corecte.
Informa?iile privind re?ea adica Carrier-ul pe care le-ati furnizat pe site atunci când a?i efectuat comanda au fost 100% corecte.
Instruc?iunile pe care vi le-am oferit pentru efectuarea comenzii au fost respectate întocmai.
Telefonul dumneavoastra nu este raportat ca fiind pe lista neagra la operatorul de servicii,declarat pierdut sau furat.
Telefonul dumneavoastra nu este blocat cu parola sau model ale fostului utilizator sau are zero încercari de introducere a codului de deblocare al retelei ramase cum este cazul la telefoanele Blackberry,Sony Ericsson,etc.
Software-ul telefonului nu a fost modificat, schimbat,sau inlocuit cu alt software neacceptat de producator.
IMEI,MEID sau numarul de serie al telefonului nu a fost modificat, schimbat sau falsificat si nu corespund cu cele aflate pe eticheta sau cutia aparatului.
Telefonul a fost supus încercari nereu?ite de a fi deblocat în trecut.
Telefonul are defec?iuni mecanice interne / externe care l-ar împiedica sa func?ioneze corect.


UTILIZAREA SERVICE & RISC:

Noi nu suntem responsabil pentru nici un fel de daune provocate telefonului în timp ce se încerca a fi deblocat in afara unui service autorizat si fara pregatirea necesara .
Procedurile de deblocare vor fi pe propriul risc in urma furnizarii serviciului nostru.
Livrarea produselor sau serviciilor nu va fi efectuata pâna când nu a fost facuta plata integrala pentru serviciile pe care le oferim.
Cazurile de forta majora:

gsmliberty.ro nu va fi raspunzator pentru problemele de livrare aflate in afara controlului nostru cum ar fi dar fara a se limita la acestea:fenomene naturale, razboi, tulburari civile, revolte, greve, lock-out,acte de revolta civile sau ale autorita?ile militare, incendii, inunda?ii, cutremur sau orice fenomene de acest fel.
În plus, gsmliberty nu va fi raspunzator pentru orice dificulta?i tehnice ale serverului,defec?iuni,pene de curent,pauze pentru între?inere sau orice probleme de server conexe. Va vom anun?a întotdeauna înainte cand avem cunostintaca ar putea aparea astfel de probleme.

Pre? ?i PLATA:
Pre?ul pentru fiecare serviciu este pretul afisat pe site-ul nostru,si plata pentru acest serviciu trebuie sa fie facuta în întregime înainte ca serviciul sa fie oferit.

Plata poate fi facuta in urmatoarele moduri:PayPal, Moneybookers,Western Union,Transfer bancar, sau prin carduri de credit,cum ar fi American Express,DiscoverCard,MasterCard sau Visa. Nici o alta metode de plata nu este acceptata cu excep?ia cazului în care a fost aprobata de noi în prealabil. Va rugam sa ne contactati cu detaliile de plata daca doriti o alta optiune ce nu a fost prezentata aici.

POLITICA DE RAMBURSARE:
În cazul pu?in probabil ca solu?ia pe care v-am oferit-o nu va va debloca telefonul, va vom cere sa face?i urmatoarele:

1. Asigurativa ca aveti confirmarea ca IMEI,MEID,numarul de serie sau de re?ea pe care le-a?i furnizat atunci când a?i comandat au fost 100% corecte. În cazul în care afirmati ca aceste informa?ii sunt 100% corecte, ne rezervam dreptul de a solicita dovezi suplimentare de la dumneavoastra care sa va sustina afirmatia dumneavoastra ca solu?ia noastra nu a deblocat telefonul. Aceasta poate include sa trimite?i la noi urmatoarele:

Se poate solicita sa ne trimiteti telefonul la noi pentru a face verificarea datelor sau vi se poate cere sa faceti o înregistrare video a procedurii de deblocare pe care le-a?i încercat a face cu codurile primite de la noi pe acel telefon.Trebuie sa furnizeze un videoclip care sa ne arate în mod clar urmatoarele detalii:

A. IMEI,MEID sau numarul de serie afi?at pe ecranul telefonului.Nu pute?i utiliza IMEI,MEID sau numarul de serie afisat pe cutie.
b. La introducerea unei cartele SIM din alta retea decat cea pe care telefonul este codat sa se vada clar ca aparatul cere introducerea codului de deblocare pentru folosirea in alta retea..

Aceasta este singura cale prin care putem determina daca codul sau codurile pe care le-am oferit su fost introduse cu succes sau nu.

2. Anularea comenzii vor fi efectuata numai  daca comanda pe care ati efectuat-o dupa IMEI,MEID,numarul de serie al telefonului este in asteptare si nu se afla în procesul de prelucrare. Restituirea se acorda numai în cazul în care nu avem o solu?ie pentru telefonul dumneavoastra.

Daca ave?i întrebari despre politica noastra de rambursare, va rugam sa ne contactati.

 

CONFIDENTIALITATE:

gsmliberty.ro este decis sa va asigure ca intimitatea este protejata. Informa?iile cu caracter personal pe care le de?inem nu vor fi oferite ?i vor fi pastrate în condi?ii de deplina siguran?a ?i securitatea asa cum este prevazut de catre legislatia in vigoare din Romania si Uniunea Europeana.Aceste informatii vor fi folosite doar pentru a va asigura livrarea in bune conditii si la timp a produselor sau serviciilor comandate.Va rugam sa revede?i întreaga politica de confiden?ialitate pentru informa?ii mai detaliate. Daca ave?i orice întrebari sau comentarii va rugam nu ezitati sa ne contactati.

Powered By NAKSH-SOFT